Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

07 januari 2013

Annorlunda bild på Stockholms stadshus

Vet inte vad som har tagit åt mig. Höll på med att välja bilder till en presentation men så började jag att ha lekstuga i Photoshop helt plötsligt. Det är bara färgerna som jag har ändrat, inget annat. Bilder på Stadshuset i Stockholm är annars så traditionella. Den här skulle nog bli snygg på en affisch. Egentligen skulle jag skriva ett inlägg om något annat, men det får vänta. 

Stadshuset i Stockholm i en annorlunda version

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...