Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

04 februari 2020

Februari bakgrundsbild till iPad & andra plattor

Bakgrundsbilden för februari fotograferades vid Dalälven i Gysinge, där forsarna rinner under de långa broarna. Tyvärr hade solen gått i moln just när jag kom fram dit och jag vandrade fram och tillbaka i timmar och hoppades på en solglimt. Till slut gav jag upp och gick och tog en kopp kaffe på serveringen vid älven. Efter en klunk kaffe ljusnade det på himlen och jag fick ta en snabb språngmars ut på en bro. Jag visst precis var jag skulle stå för att få den bästa kameravinkeln. Jag hade bara några minuter på mig innan ljuset slocknade. Men det gick ju bra. Sedan kunde jag åka mycket nöjd hem. Bilden fotograferades i februari 2019.

Bakgrundsbilder för iPad och andra plattor finns att hitta via länken
https://webbkusten.photodeck.com/-/galleries/bakgrundsbilder/svenska-kustlandskap-for-ipad-2048px

Fors i Gysinge / en bakgrundsbild för iPad från fotograf Mats Lindfors Webbkusten

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...