Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

03 juli 2010

Förkyld och är i läro och lektagen

Egentligen så skulle jag vara ute och fotografera nu om dagarna och kvällarna, men en förkylning har satt stopp för det. Hela kroppen värker och stretar emot varje rörelse. Roar mig istället med att titta på andra fotografers bilder på webben. Den senaste tiden har jag fastnat för William Neill, naturfotograf i Ansel Adams anda.

När jag blev lite mätt på bildupplevelser så tittade jag in i mitt eget bildarkiv och hittade det här lövet som jag fotograferade innan jag upptäckte William. Men det passar ganska väl till hans känsla tycker jag.

Att vara lite krasslig använder jag oftast som en läro och utvecklingsfas.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...