Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

15 maj 2013

Mina bästa skärgårdsbilder i ett nytt bildspel

Varsågod att se mitt nya bildspel! I förra veckan satte jag ihop mina bästa bilder från Stockholms skärgård i ett bildspel. Det var inte helt lätt. Jag blev tvungen att ta bort en del favoriter som inte passade in i helheten. Bilderna måste fungera tillsammans och då ställs speciella krav annat än när jag visar dom en och en. Jag hade tänkt få antalet till trettio bilder, tyckte det skulle vara lagom, men klarade inte att välja bort så många så det fick bli fyrtiotvå bilder.

Bilderna går givetvis att köpa som fototavlor, fototapeter m.m.

Varsågod och njut! Dela gärna till dina vänner, tack!



My best archipelago photos - Images by Mats Lindfors

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...