Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

27 april 2011

Det är skönt at blicka mot horisonten ibland

Under påskdagen åkte jag ut till Torö för att få blicka mot horisonten och se havet. Det kan vara skönt ibland. Himlen var helt blå utan ett endaste moln. Havet låg lugnt och bara en svag bris blåste ibland. Det var bra nära omöjligt att få en endaste bra bild under dom förutsättningarna. Men det var en skön vila för själen att promenera längst med stenstranden tills solen gick ned. Egentligen hade jag inte alls lust att åka tillbaka hem. Började att drömma om en husbil. Hade jag haft en sådan hade jag kunnat stanna kvar där ett dygn och fått ett rejält miljöombyte.


ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...