Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

10 juni 2022

20 bakgrundsbilder för mobiler - natur kust & skärgård

Äntligen är det dags att presentera mina 20 nya bakgrundsbilder för mobiltelefoner! Det är bilder med motiv som är valda och anpassade så att dom skall passa de flesta mobiltelefonerna på marknaden.

För över tjugo år sedan började jag med bakgrundsbilder för datorskärmar och dom blev snabbt en succé. Nedladdade världen över sedan dess. Och nu är det dags att utöka med bakgrundsbilder för mobiltelefoner.

Ladda fritt ned bakgrundsbilder till din mobiltelefon med motiv från den svenska naturen, Stockholms skärgård, kustlandskap, sjöar, vatten, sjöfåglar och djur. Du hittar bakgrundsbilderna på min hemsida

Mats fotokost | 20 bakgrundsbilder för mobiler

Storlek 1080 x 1920 pixlar. Du ser några exempel på bakgrundsbilderna för mobiler nedan.

Bakgrundsbilder för mobiler med motiv från den svenska naturen © fotograf Mats Lindfors / Webbkusten




ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...