Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

05 maj 2014

Extra gallerikväll med "Stockholm - kring stadens vatten"

Ta chansen att se utställningen "Stockholm - kring stadens vatten" nu på onsdag den 7 maj, innan den plockas ned. Jag har en extraöppen gallerikväll 16.00-20.00, i galleriet på Åsögatan 184. Det var utställningen som jag gjorde för Kulturnatt Stockholm för ett par veckor sedan och som blev väldigt omtyckt av besökarna. Missade du den då så har du en chans till.

Varmt välkommen!

En av bilderna som jag visade under Kulturnatt Stockholm 2014







ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...