Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

10 februari 2022

2021 - ett av de bästa året för min fotokonst

Förra året 2021 startade mycket bra. Redan på nyårsdagen kom den första beställningen in. Och när året var slut kunde jag glädjande konstatera att det hade varit ett av mina bästa år för min fotokonst någonsin. Intresset för mina svartvita stockholmsbilder hade aldrig varit större. 

Alla våningar i en portuppgång på Regeringsgatan blev utsmyckad med svartvita Stockholmsbilder, som ett exempel. 

Se gärna fler av mina svartvita Stockholmsbilder i albumet Staden Stockholm i svartvitt.

Eller se fler av mina bilder från Stockholms skärgård i albumet Fotokonst - Stockholms skärgård

Mariahissen utsikt mot Gamla stan StockholmSegling vid Stora-Nassa / Archipelago

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...