Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

13 maj 2020

Fotokonst vid vatten - minimalism - less is more

Den lugna sköna meditativa känslan som man kan få uppleva ibland vid hav och vatten. Känslan som jag älskar. Den känslan vill jag få med i mina bilder och fotokonst från Stockholms skärgård och från Sveriges kuster.

Här har jag gjort ett litet urval från galleriet Enkelhet och lugn vid vatten på min hemsida där det finns ca. 3500 bilder. De flesta går att beställa som fotokonst, på fotoprintar och canavas.

Tjugo år på internet med nöjda kunder.

Silvertärna flygande med vackra moln

Spegelblankt på lugnt hav skärgården

dis hav skärgården Sweden archipelago

Segelskuta i dis ytterskärgården

Silvertärna flygande med vackra moln

Kallskär Stockholms skärgård/ Archipelago



ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...