Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

26 april 2018

Varför hade jag inte tänkt på det tidigare?

Det kom ett mail med en mycket klok synpunkt. Varför hade jag inte tänkt på det tidigare? Åren hade gått och jag hade bara fortsatt som vanligt utan att tänka på det viktiga. Tekniken utvecklas hela tiden och allt förbättras. Men bättre sent än aldrig! Jag insåg att det var dags att förbättra min webbsida och erbjuda bakgrundsbilder i en väsentligt större storlek. 

Mina kalender och bakgrundsbilder från Svenska kustlandskap kommer i fortsättningen att finnas i två storlekar. En för bildskärmar till främst datorer med 1980x1080 px. Och så nu börjar jag även med bakgrundsbilder för plattor (iPad m.fl.) med storleken 2048x2048 px.

Så här ser bakgrundsbilden för maj ut för plattor. Den är kvadratisk för att den skall vara fin att se på hur man än vrider på plattan.

Den nya bakgrundsbilden i två storlekar finns att ladda ned från min webbsida under avdelningen bakgrundsbilder

Bakgrundsbild från Svenska kustlandskap för plattor (iPad m.fl.) © fotograf Mats Lindfors Webbkusten

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...