Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

15 juni 2012

Förberedelser inför utställningen i Arholma båk

Går igenom mina Arholmabilder ytterligare en gång inför utställningen i Arholma båk som öppnar på midsommarafton. Anette Gustavsson och jag ställer ut där under hela sommaren. Anette med akvareller och jag med fotografier.

Mina bilder kommer att ha en tonvikt på Arholma blandat med lite andra bilder från den norra skärgården. Det större bilderna gick iväg till fotolabbet i natt för printnig. De mindre har jag börjat att skriva ut själv. Och kommer att fortsätta med det i kväll och under helgen.

Mina brickor och vykort kommer också att finnas i båken under sommaren. Välkommen till båken mellan den 19 juni till den 19  augusti.

Arholma båk i Stockholms norra skärgård

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...