Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

29 december 2010

Sommar, sommar, sommar... lite ljus i mörkret

Dagarna har redan blivit några minuter längre. Vi är på väg mot ljusare tider igen. Det kan vara värt att ha i medvetandet en mörk och murrig dag som idag. Och dagen har tyvärr mest inneburit strul av olika slag. Ibland bara rinner tiden iväg på trista saker som bara måste uträttas. En timme på banken. Lösenord som inte fungerar längre m.m. Först framåt sextiden kunde jag börja jobba med mina kära bilder. Jag får hoppas att den kommande dagen flyter på bättre.

Seglaren fotograferades i ett bedövande skarpt solsken ute på en skärgårdsfjärd förra året. Bilden blev inte så dum i svartvitt. Ytterligare en av mina bortglömda bilder som bara dyker upp som en överraskning ibland.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...