Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

25 april 2010

TIPS: Fantastiska regnbilder av Julien Coquentin


Kolla in dom fina bilderna: Strange Rain
Photographs by Julien Coquentin

Själv så har jag hållit mig på mattan idag. Missade tyvärr Björn Ranelids tal vid Slussen men träffade en av mina gamla vänner där och vi gick och fikade på Götgatan. Vi undrade var alla undergivna kvinnor fanns som det står så mycket om i media. Enligt media är nästan alla kvinnor undergivna har jag fått för mig. Men hur mycket jag än funderade så har jag nästan aldrig träffat på någon. "Dom märks nog inte så mycket" inflikade min kompis. Jag började få för mig att det kanske var jag som var undergiven i stället eftersom de flesta kvinnor snabbt börjar att bestämma det mesta i mitt sällskap. Inget jag alls trivs med i längden. Hur det förhåller sig mellan män och kvinnor lär jag nog aldrig bli klok på.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...