Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

26 september 2009

Min underbart vackra arbetsplats på sommaren

När det är som bäst så kan jag inte tänka mig något bättre jobb.

Många av platserna inom ögrupperna som jag besöker använder jag en gummibåt för komma till. Det är mycket grunt på många ställen. Men nu är det slut för i år på sommarfotograferingarna. Det här blev sista platsen som jag besökte i år. Nu blir det tid för att gå igenom tusentals bilder och välja ut bara dom bästa. Och efterarbetet kommer att ta betydligt mer tid än själva fotograferingen. Fotograferingsjobbet är den roligaste delen.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...