Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

15 februari 2018

Och solen glimmade i smycken av is

Många gånger är naturen den bästa konstnären. Det gäller bara att kunna stanna upp och se. Ge sig tid att njuta. Jag vistades ju en timme vid Nyfors i Tyresö kommun för några veckor sedan. Gick runt och tog hundratals bilder. Det var en mäktig upplevelse. Så många fina isformationer hade bildats kring det strömmande vattnet. Och solen glimmade i smycken av is.

Se gärna fler av mina nya vinterbilder på min hemsida vinter i Stockholms skärgård

Fotokonst från naturen - ett smycke av is vid Nyfors - © fotograf Mats Lindfors Webbkusten

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...