Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

08 april 2022

Nyhetsbrevet som jag sätter allra mest värde på

Delad glädje är dubbel glädje! Jag berömde en av Håkan Strands bilder på hans facebook igår. Och berömde också hans galleri Susan Spiritus Gallery i Kalifornien i USA för att sända de nyhetsbrev som är absolut de roligaste att få. Det extra roliga i sammanhanget var att Susan Spiritus snappade upp det och skrev om det på sin Instagram. Det gjorde hennes dag, skrev hon.

Jag rekommenderar alla som älskar fotografi att prenumerera på nyhetsbrevet från https://susanspiritusgallery.com/

Susan Spiritus Gallery representerar en mängd otroligt skickliga fotografer. Nyhetsbreven ger mig en stor dos av inspiration.



ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...