Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

21 april 2022

Nyhet - mina nya topp 20 bilder på en webbsida

 En webbsida för dig som vill se mina senaste tjugo bästa toppbilder. En webbsida att återkomma till för dig som vill se mina bästa nya bilder. Tidigare så hade jag mina nio bästa nya bilder samlade på en sida och jag tyckte att det inte räckte. Så nu har jag utökat till 20 nyaste bästa bilderna.

Det är lätt att det kan bli för många fotografer som visar alldeles för många bilder på webben. Därför vill jag sätta en gräns på tjugo bilder. Det tror jag är en lagom mängd att se igenom utan att bli uttröttad. Vill man se fler av mina bilder så finns det tusentals om man bläddrar vidare på hemsidan.

Många fotografer gör en sammanställning av det gånga årets bästa bilder när det nya året närmar sig. Jag har istället en kontinuerlig visning av mina utvalda bästa biler under hela året. 

Välkommen till TOPP 20 NYA | FOTOKONST KUST HAV VATTEN

Ejdrarna på den lilla kobben är fotograferad häromdagen söder om Nynäshamn i Stockholms skärgård. 



ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...