Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

17 september 2018

Det var bara till att tvärnita med bilen

Det var bara till att tvärnita med bilen och köra av vid sidan av vägen. Turligt nog så fanns där också några parkeringsplatser. Det var något med ljuset över Bredforsen vid nedre Dalälven som fick mig att hastigt att stanna till.

Jag tog några bilder ur olika vinklar tills jag kände mig nöjd. Den sista bilden blev den bästa. Så är det ofta. Jag jobbar mig långsamt fram till den bästa bildvinkeln. Då brukar jag känna mig nöjd. Ofta är det sista eller den första bilden som blir bäst.

Denna bild och många andra finns nu att beställa på mats bildmarknad i galleriet Svenska kustlandskap.


Bredforsen vid nedre Dalälven  - fotograf Mats Lindfors Webbkusten

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...