Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

20 augusti 2015

Vad gör en blid riktigt bra?

Vad är det som gör en blid riktigt bra? Förutom att den är tekniskt bra och ett intressant motiv. Det är något som jag funderar på ibland. Ofta beror på ljuset, kompositionen och tillfället. Och det där lilla extra som jag aldrig kommer till klarhet med.

Bilden på en brytande havsvåg mot en strand på Torö tycker jag mycket om. Och jag förstår inte riktigt varför. Men det är nog helt enkelt en del av tjusningen. Att inte kunna förstå och förklara allt.

Brytande havsvåg mot en strand i Stockholms skärgård

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...