Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

31 juli 2014

Vilket drag på landbacken! Fyra fototavlor sålda!

Egentligen så skulle jag ju vara ute på sjön och plåta. Men jag hade ett kundbesök i galleriet igår av en man som ville köpa en fototavla. Efter lite funderande så bestämde han sig för "Utskärsfjärden" från Stora-Nassa.

Efteråt satt jag och jobbade med dörren öppen så tittade en ny kund in och beställde tre fototavlor. Vilken härlig eftermiddag!


ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...