Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

02 oktober 2019

Bubblande glad - bilden hänger i Champagne

Bubblande glad! Bilden hänger nu i Frankrike, min största finaste fine art print någonsin. Hos en champagneproducent i Champagne. Bilden är från Ut-Fredel i Stockholms ytterskärgård. 100x150 cm en arkivbeständig pigmentutskrift på papperet HahneMuhle Photo Rag Ultra Smooth. Ett stort tack till min kund!

Ut-Fredel ligger nästan längst ut i Stockholms ytterskärgård. Skären är låga och karga och erbjuder inget lä om det blåser hårt. Skönheten där är bedövande för en älskare av skär hav och klippor.

Välkommen att se fler av mina bästa bilder från Stockholms skärgård!

Fiskebodar på Ut-Fredel
Fine art print från Stockholms skärgård - fotograf Mats Lindfors Webbkusten

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...