Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

11 april 2019

Vårt vackra Stockholm i svartvit fotokonst

Under åren så har det blivit många promenader längs med Stockholms kajer. Jag har alltid njutit mycket av hur ljus, väder och årstider förändrat Stockholms utseende. Staden Stockholm är underbart vacker med sina många vattenspeglar och många långa promenadstråk. Men för att få de riktigt riktigt bra bilderna så krävs det ändå att vara på rätt ställe vid rätt tillfälle. Så min samling med Stockholmsbilder i svartvit fotokonst har tagit många år att få ihop. Det är bara dom allra bästa bilderna som räknas för mig. Det får ta den tid det måste få ta.

Varsågod att se tre smakprov på bilder från mitt Stockholm i svartvit fotokonst. Klicka gärna vidare till min bildmarknad för att se många fler.

Se alla svartvita bilder från Stockholm / beställ bilder på min bildmarknad

Västerbron i svartvit fotokonst från Stockholm © fotograf Mats Lindfors Webbkusten


Gamla Stan i svartvit fotokonst från Stockholm © fotograf Mats Lindfors Webbkusten


Strandvägen i svartvit fotokonst från Stockholm © fotograf Mats Lindfors Webbkusten

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...