Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

06 september 2017

56 bakgrundsbilder från Stockholm kring vattnet

Med åren så har det blivit en hel del bilder tagna kring Stockholms vatten. Nu har jag hela 56 nedladdningsbara bakgrundsbilder för din bildskärm att fresta med på min hemsida - mats bildmarknad. Alla bilder finns givetvis även att köpa som fototavlor.


Den här bilden tog jag en varm sommarkväll på Katarinavägen. Jag tyckte Gamla Stan just då såg ut som en glimmande pärla vid Stockholms ström.

Besök gärna min hemsida och välj bland dom andra också. Du får använda mina bakgrundsbilder fritt på din bildskärm.

Gamla Stan i Stockholm glimmar som en pärla i den varma sommarkvällen. En bakgrundsbild från fotograf Mats Lindfors.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...