Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

01 juni 2016

Bakgrundsbild & kalenderbild för juni 2016

Varsågod, den nya kalenderbilden och bakgrundsbilden finns att hämta på Webbkusten.com
Bilden finns i olika storlekar så att den passar din bildskärm. Varje månad finns en ny bakgrundsbild att ladda ned som jag har fotograferat i Stockholms skärgård. Junibilden är fotograferad vid Kalvfjärden Tyresö-Brevik.

Jag började med fria bakgrundsbilder för personligt användande redan 1999. Bilden går också att köpa som fototavla, som de allra flesta av mina bilder. Varsågod och njut!

Kalvfjärden i Stockholms skärgård - en bakgrundsbild / kalenderbild från fotograf Mats Lindfors Webbkusten

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...