Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

10 november 2014

"Torrfuran" - en skärgårdsbild i svartvitt

Det är inte ofta jag blir riktigt nöjd med en svartvit bild från Stockholms skärgård. Men "Torrfuran" blir faktiskt fin både i färg och svartvitt. Upptäckte det nyss vid en bildgenomgång. Det är ytterst sällan det händer. Men trevligt, trevligt. Bilden är tagen på Järflotta som ligger i den sydligaste delen av skärgården. Jag var där under sommarens varmaste dagar då havet låg stilla i dagar.

Fototavla nr 1/15 av "Torrfuran" i färg, 80x120 cm monterad på plexiglas, hämtades upp i går från mitt galleri av en storbank som jag har haft länge. Mycket trevligt att få dom som kund!

Länk till "Torrfuran i färg"

"Torrfuran" - en bild från Stockholms skärgård i svartvitt 


ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...