Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

28 juli 2014

Hemkommen från en fotograferingstur i skärgården

Är just hemkommen från en tio dagars vistelse ute i skärgården. En varmare period har jag väl aldrig varit med om på sjön. På väg söderut passerade jag Måsknuv med sina fyrar. Dagen efter så flöt det tyvärr in massvis av alger. Trots det så fick jag ihop en hel del bilder som jag givetvis kommer att presentera senare. Nu ska jag snart ut igen i skärgården och ta fler nya bilder.

Varsågod och njut! Finns nu i mappen "Sjömärken & fyrar" på min bildbyrå

Fyr på Måsknuv i Stockholms södra skärgård

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...