Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

24 april 2014

Välkommen till mig på Kulturnatt Stockholm 26 april!

Kom och njut av Stockholm kring vattnet! Jag visar ett urval av mina Stockholmsbilder i en specialutställning under Kulturnatt Stockholm lördagen den 26 april 18.00 - 24.00. Det är lätt att bli hemmablind och gå miste om vår huvudstads skönhet. Med mina tränade känsliga ögon för att se omgivningarna kring vattnet har jag under många år byggt upp en stor samling Stockholmsbilder. 

Varmt välkommen!

Läs mer om kulturnatten 2014 på Kulturnatt Stockholms hemsida

Mariaberget på Södermalm i Stockholm med en extra stor fullmåne

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...