Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

09 mars 2014

Min första selfie i år - vid havet så klart

Passade på att ta en bild av mig själv när stod vid havets rand i fredags. I en högljudd kraftig kulingblåst som gjorde det svårt att stå stilla. Egentligen är jag inte så mycket för att ta bilder av mig själv. Men jag tyckte att där i mitt rätta element så skulle det kunna vara intressant. Det är svårt att fotografera sig själv utan att se tillgjord och spänd ut. Jag ville se äkta ut och med det tycker jag att jag har lyckats. 


ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...