Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

23 januari 2014

Panoramabilder - Stockholms ytterskärgård - Hallskär


Dags att presentera några panoramabilder från Hallskär i Stockholms ytterskärgård. Det var ett tag sedan jag tog bilderna men satte samman dom till panoramabilder först igår. Eller rättare sagt, jag blev inte riktigt nöjd tidigare då programvarorna inte gjorde ett bra jobb. Där har mycket hänt det senaste året. Nu är jag mycket nöjd med hur panoramabilderna blev.

Det det första panoramat är i 180 grader och består av hela 20 högupplösta stillbilder som är sammansatta. Utan tvekan skulle det gå att göra en trettio meter bred panoramabild på en vägg. Klicka gärna på bilderna för att få dom större.

Se annars min blidbyrå - stock photo för fler versioner.

Panoramabild 180 grader från Hallskär i Stockholms skärgård med utblick mot havet med dess horisont.


Panoramabild från Hallskär i Stockholms skärgård med utblick mot havet och horisonten.
Panoramabild från Hallskär i Stockholms skärgård med utblick mot havet och horisonten.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...