Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

11 juni 2013

Syrendoft efter sommarregn i Vaxholm

Efter ett par fina sommardagar började vädret att slå om till ostadigt och molnen började att dominera på himlen. Jag chansade ändå på att ta mig till Vaxholm. Det är ju alltid trevligt med ett besök där ändå. Men det dröjde inte läng förr än regndropparna stilla började att falla lätt. Tänkte att det skulle klarna upp mot kvällen och dröjde mig kvar. Trevligt ibland att bara vara och se människor och båtar passera revy. Och mycket riktigt, fram emot åtta så började solen att titta fram igen. Jag fick en dryg timme till att ta lite bilder vid hamnen. Men den bild jag kom att bli mest nöjd med var på en fullblommade syrenbuske bakom en vit grind. Det var den sista bilden jag tog innan jag for hemåt igen.
Se gärna fler bilder från Vaxholm på min bildbyrå mats lindfors stock photo

Syrendoft efter sommarregn i Vaxholm

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...