Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

15 november 2012

På en strand vid Skanör i november

Från en av Skanörs stränder syntes bron till Köpenhamn på två mils håll som en svagt vit siluett. Gula blad satt fortfarande kvar på nyponbuskarna trots att det var november. Det var en underbar känsla att ströva omkring där helt ensam. Det blåste friskt och jag hade turen att ha en mössa med mig som kom väl till pass. Trodde inte att jag skulle behöva ha den i Skåne. Fryser man så kan man inte njuta och tar sämre bilder. Sex grader och frisk vind vid havet är som minusgrader i lä.

Jag har börjat att lägga upp bilder från min Skånevistelse på bildbyrån. Titta gärna!

Havet vid en av Skanörs vidsträckta stränder


ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...