Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

22 november 2012

Med solröda segel i en ytterskärgårdslagun

I frisk vind med solröda segel i en ytterskärgårdslagun. Det var en härlig syn att se far och son vara ute och segla i den friska vinden med dom röda seglen mot det blåa vattnet. Jag tog så många bilder jag kunde när dom seglade förbi. Det här är en av de bästa. Som alltid gäller det att ögonen öppna för det som bara händer och fånga det på bild. Att se tillfälligheterna. Jag arrangerar så gott som aldrig en bild. Jag vill ha det naturliga och spontana och att det skall kännas i bilderna.


Med solröda segel i Stockholms skärgård

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...