Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

14 november 2012

Havsutsikt från ett frukostbord vid Höllviken

Utsikten vid frukosten på vandrarhemmet i Höllviken i Skåne, där jag bodde i förra veckan, kunde knappast vara bättre. Jag kom sent kvällen innan när det var mörkt och kunde då bara höra havets närhet. Så det var spännande att dra upp rullgardinen på morgonen och se denna utsikt. Ljuset och havet förändrades så gott som hela tiden. På bara några minuter kunde det växla till gråväder och regn. För att lite senare få se solen bryta igenom igen. Ett bra ställe att vara på i början på november när det inte finns så mycket att fotografera i Stockholm skärgård. Jag ser redan fram mot nästa höstbesök.

Fyren vid havet i Höllviken i Skåne

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...