Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

28 september 2012

Omslagsbilden till Waxholmsbolagets Skärgårdsresor

Så här ser omslaget ut till Waxholmsbolagets nya broschyr, Skärgårdsresor för hösten-vintern-våren. Bilden tog jag i Sandhamn förra vintern, den underbara, när snön låg vit och fin länge.

Nästan inget går upp mot att vistas i skärgården under vintertid. En skönhet och stillhet som är svår att finna någon annanstans. Broschyren innehåller fler av mina bästa bilder.

Se till att skaffa ett exemplar av broschyren och glöm inte att besöka skärgården under höst vinter och vår. Det är helande och renande för själen. Det vill jag lova.


ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...