Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

30 juni 2012

Lattjar lite med Instagram ibland

Trodde aldrig att jag skulle ta bilder med mobilen. Det är ju egentligen mot bättre vetande. Bildkvalitén är rätt kass. Men så började jag med Instagram och på något sätt blev det kul. Det handlar om bilden och det spontana. Tekniken är inget man bryr sig om. Och det är vackert så. Bara som en lek.

Var nere en sväng vid segelbåtarna som ligger vid Skeppsholmen och skall starta i Gotland Runt i helgen. Ärligt talat så tyckte jag det var roligare när båtarna låg i Sandhamn. 350 segelbåtar märks inte så mycket i Stockholm. Men i Sandhamn var dom en upplevelse.

UPPDATERING
Mitt användarnamn på Instagram är "snappmagic".



ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...