Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

12 april 2012

Stenar vid havsstranden i svartvitt

Få saker är så underhållande och meditativt som att stå på en stenstrand och se och höra vågorna rulla in från havet. Känna den fuktiga vinden mot huden. Doften av tång i näsborrarna. Det ger mig en känsla av frihet. Att allt är möjligt. Laddar in kraft i min kropp.

Idag är en sådan dag då jag skulle behöva ladda in ny kraft. Regnet ligger i luften och molnen ligger tjocka på himlen. Och så har det sett ut dagar i sträck. Då kan det vara bra att ändå få lite havsluft i lungorna och blicka ut mot en horisont.

Se gärna bilden "våta stenar" och många fler av mina svartvita bilder från skärgården ock kom i stämning. Jag tror att jag drar ut till stranden.

Stenar i svartvitt vid havsstranden
Stenar i svartvitt vid havsstranden

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...