Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

23 november 2011

Går igenom sommarens skärgårdsbilder

Nu när det är som mörkast och tråkigast och dagarna är korta är det dags för mig att gå igenom sommarens bilder som jag plåtade i Stockholms skärgård. På så sätt kan man säga att jag har lite sommarkänsla hela dagarna ändå. Inte alls så dumt. Och jag har fått några månaders distant till fotograferingen vilket är mycket bra vid redigeringen. Då kan jag se bilderna på ett nytt fräscht sätt. Inte vara låst av vilka förväntningar jag hade när jag tog bilderna. Många veckors jobb återstår. Men nu är dom på gång. Ejdrarna på skäret fotograferade jag med Nämndöfjärden i bakgrunden en dag i juni.


ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...