MATS LINDFORS FOTOGRAFI

PROFESSIONELL SKÄRGÅRDSFOTOGRAF - NATURFOTOGRAF - LANDSKAPSFOTOGRAF - I 25 ÅR

29 mars 2011

Det jobbas för högtryck med bildbeställningar

Samtidigt med att vårsolen tittade fram under slutet på mars, så började det våras för mina skärgårdsbilder. Och det är alldeles förträffligt för just nu finns nästan inget att fotografera. Då passar det bra att hjälpa kunder med sina bildbeställningar. Så nu är det mycket på gång vill jag lova. Jättekul!

En av bilderna som är på gång är "bänken" som är fotograferad på Arholma, på gränsen till Ålands hav, den är tänkt att få en plexiglasmontering, som är den mest exklusiva.

Det var tur att jag han njuta av en rejäl kvällspromenad i går kväll när vinden var svag och det kändes helt underbart med den sena skymningen. Tänk vad sommartiden gör. Idag är det mulet med snöglopp.

Vid Arholma tar Stockholms skärgård slut.

4 kommentarer:

iltana sa...

Gillar stort de fina stenarna som ligger runt bryggan som en solfjäder!
Himlen speglar sig så drömskt och mjukt i vattnet. Jag har lust att döpa den här bilden till "Väntan"...

Landskapsfotograf Mats Lindfors sa...

Tack! Skären ligger mycket gynnsamt placerade där. Måste dit och plåta mer tror jag.

Hade gjort ett vykort därifrån på 90-talet och det sålde slut först av alla. Det var mycket poppis.

Tess sa...

Vilken oerhört vacker bild. Som hämtad ur en sommardröm. :)

Landskapsfotograf Mats Lindfors sa...

Tack Tess! Det var kvällen efter en tre dagar lång storm.