Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

03 mars 2011

Dags att plåta lite mer vinterbilder tror jag

Det är nu vintern är som finast precis innan den är på väg att smälta bort. Solen har kommit en bit upp på himlen och gör dagarna så underbart ljusa. Så nu har jag  inte tid med mycket annat än att vara ute och fotografera så länge som solen visar sig. Det är ett välkommet inslag, för jag har suttit och jobbat med bildbehandling, försäljning och webbsidor alldeles för stor del av tiden. Att fotografera är den roligaste delen i det här jobbet, men det jag nästan får syssla med minst. Fotografering kanske bara är runt 10% av arbetstiden.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...