Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

18 februari 2011

"Pricken" - ett sjömärke i svartvitt från Sandhamns inlopp

Igår var det dags att lägga ut tre nya bilder i skyltfönstret. Det är ju väldigt många som stannar till där och tittar under veckorna och det måste vara lite omväxling. Jag hade haft tre häftiga vinterbilder från skärgården liggande där i en månad. Men hur mycket jag än gillar dom så måste det till lite nytt.

Denna gång fick det bli tre svartvita bilder från skärgården. "Pricken" - ett sjömärke i svartvitt från Sandhamns inlopp är en tidigare aldrig visad bild som jag plåtade i augusti förra året.

En trevlig helg önskas!

Själv kommer jag att ta mig till någon av konstmässorna som pågår i staden för att hämta lite ny inspiration. Det är faktiskt ofta mer givande att se andra konstarter än fotografi just i Stockholm.

"Pricken" svartvit bild från Sandhamns inlopp

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...