Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

15 februari 2011

Paradiset finns i Stockholms skärgård

Jodå, det är alldeles sant, jag har sett det själv vid upprepade tillfällen. Paradiset finns. Men man måste vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Får man uppleva några av sommarens bästa dagar i ytterskärgården så har jag svårt att tro att något annat kan slå det.

Jag har gått igenom tusentals bilder från förra sommaren då jag tillbringade en vecka på Ut-Fredel och under gårdagen så lade jag upp tvåhundra av de bästa bilderna på Webbkustens bildbyrå. Lägg gärna till där för en skön njutning.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...