Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

21 december 2010

Veckans utvalda bild "vågrörelse" v51 2010





Det var över ett år sedan jag tog den här bilden, och det är först nu som jag tycker att den har något som intresserar mig.

En liten vågrörelse som sätter igång något. Men det räcker. Det är ofta de små detaljerna som blir förbisedda, men däri kan finnas något stort.

Att se måste få ta tid, det är något jag ofta återkommer till. Att kunna stanna upp och låta bilden sjunka in och låta den börja leva i sinnet. Bilder behöver tid, de måste få ta tid.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...