Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

06 december 2010

Bakgrundsbild Stockholm vinter med Birka Paradise

Bakgrundsbild Stockholm vinter med Birka Paradise. Klicka för större bild. 
Varsågod! Nu kan du ladda ned en bakgrundsbild med Birka Paradise som kommer in till Stadsgården i vinterskymningen. Klicka bara på bilden så att den blir större först.

När jag lade upp den här bilden för några dagar sedan så blev det nära besöksrekord för bloggen.

Jag tog en massa bilder när båten gick mot kajen, men jag trodde inte riktigt på att dom skulle bli något vidare. Det är så gott som omöjligt att veta vad som blir riktigt bra och inte vid fotograferingstillfället. Normalt sett så är den båten för stor och dominerande så att stadskänslan så gott som försvinner. Men här i vinterskymningen så fungerade den bra.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...