Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

21 november 2010

Svartvitt Stockholm -en underbar känsla


Fjäderholmsfärjan på väg till Skeppsbron i Stockholm
Har fått ordentlig smak på svartvita Stockholmsbilder nu. Under kvällen har jag hittat fem nya bilder som passade fint att ta fram i svartvitt. Jag visar en bild här. Det verkar som jag kan gå igenom arkivet hur många gånger som helst och hitta fler bortglömda bilder. Men det återstår tiotusentals att leta bland. Totalt finns nu det 65 svartvita Stockholmsbilder att beskåda eller köpa på Mats Lindfors | Webbkusten. Bilderna går också att se i bildspelet på den högra sidan på bloggen. Varsågod att njut!

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...