Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg sedan 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

06 oktober 2010

27 fotografer jag tycker mycket om

Under dagen så har jag roat mig med att sätta ihop en lista på några fotografer som jag gillar speciellt bra och som också har bra hemsidor som visar deras bilder. Det blev 27 stycken. Jag har säkert glömt några men då får jag återkomma med deras namn senare när dom dyker upp i minnet. Flera av de allra bästa fotograferna har tyvärr ingen bra hemsida eller ingen alls. Undrar vad det kan bero på? Och av någon anledning så kom det bara med en svensk fotograf på listan, Helene Schmitz.

Till sidan 27 fotografer jag tycker mycket om >>

Jag kommer att uppdatera sidan vartefter jag får nya favoriter. Länken till den finns alltid i högra spalten bredvid under rubriken "innehåll".

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...