Mats Lindfors | Webbkusten fotografi - professionell natur och skärgårdsfotograf
tel: 076 205 17 50 e-post: mats@webbkusten.com
om fotograf mats lindfors

1288 inlägg från 2007

eller sök

BLOGG | NATURFOTOGRAF MATS LINDFORS FOTOKONST & BILDBYRÅ

FOTOKONST - BILDBYRÅ - DREV EGET FOTOGALLERI I STOCKHOLM I SJU ÅR

20 augusti 2010

Planketbildena spikade och regntestade

Häromdagen kom det ett eftermiddagsregn som på beställning. Jag passade på att sätta en bild på bilens vindruta och se vad som hände. Men det hände absolut ingenting med bilden. Den satt ute i en timme. Men den var lika fin som innan. Det väntas regn imorgon och jag kan känna mig lugn för bilderna, men kanske inte för egen del. Ska jag ta med regnställ?

Just den här bilden ska dock inte vara med på utställningen. Men dom ska med har blivit spikade alldeles nyss. Fast jag tror att jag kommer att använda nålar eller häftklammer på de faluröda träplankorna. Välkommen att se vilka bilder som jag tar med. Adress i blogginlägget nedan.

ett inlägg som jag rekommenderar

Skeppsvraket Swicks vid Trollskogen på norra Öland

 På hösten för åtta år sedan besökte jag skeppsvraket Swicks, en tremastad skonare som låg uppspolad på en strand nära Trollskogen på nordös...